تمامی زیرساخت‌های آب، برق، جاده و مخابرات در جنوب استان ضعیف است

نماینده مردم کهنوج، منو جان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب پیش از ظهر پنجشنبه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی کرمان با اشاره اینکه توسعه در این استان طی دوران گذشته نامتوازن بوده است، گفته است پایین‌ترین شاخص‌های توسعه در کشور مربوط به استان کرمان است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار کرمان برای نزدیک شدن وضعیت جنوب و شمال استان کرمان ادامه داده امیدواریم با توجه بیشتر مسئولان گامی در راستای حل مشکلات منطقه برداشته شود.

احمد حمزه خبر داده تمامی زیرساخت ها اعم از آب، برق، جاده و مخابرات در جنوب استان کرمان ضعیف است و در این خصوص با مشکل مواجه هستیم. وی می‌گوید با توجه به مشکل افت ولتاژ برق طی تابستان در این منطقه نیازمند احداث پست ۱۳۲ کیلوولت در پل بهادرآباد و ایجاد  چهار پست فوق توزیع در چهار شهرستان قلعه گنج، منوجان، فاریاب و رودبارهستیم.

او با تأکید بر لزوم تکمیل مجتمع‌های آب‌رسانی روستایی تصریح می کند۵۰ درصد روستاهای جنوب استان کرمان فاقد آب‌لوله‌کشی بوده و مردم باید از منابع آب روباز استفاده کنند که باعث بروز مشکلات بهداشتی می‌شود.

حمزه ظرفیت‌های گردشگری جنوب استان کرمان را مورداشاره قرارداده و تاکید کرده < باید در این زمینه سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد.>

وی در پایان خواستار حل مشکل سوخت چاه های کشاورزی جنوب استان کرمان شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5442
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.