تهیه کانکس برای مردم زلزله‌زده کوهبنان ضروری است

به گزارش خبرنگار تسنیم آیت‌الله سید‌احمد خاتمی، با اشاره به بازدید از مناطق زلزله‌زده در کوهبنان اظهار‌داشت: دیدار با مردم زلزله‌زده و هموطنان و همشهریان در کوهبنان یک تکلیف و وظیفه بود.

وی با اشاره به اینکه در بازدید از منطقه حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرماندار کوهبنان، مسئولان هلال‌احمر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز بنده را همراهی کردند گفت: حضور در منطقه باعث شد مردم مشکلات خود را به‌صورت شفاف و روشن با مسئولان مربوطه در میان بگذارند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدا را شکر‌ گذاریم که زلزله کوهبنان با تمام خسارت مالی که داشته خسارت جانی نداشته است افزود: حجم خسارات مالی به مردم بسیار گسترده بود و البته رسیدگی‌هایی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه چادر در بین مردم زلزله‌زده در منطقه توزیع شده است خاطر‌نشان کرد: چادر در مقابل سردی هوا در این منطقه مقاوم نیست و مردم به‌سختی زندگی می‌گذرانند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه با توجه به سردی هوا در مناطق زلزله‌زده کوهبنان تهیه و تحویل سریع کانکس به مردم در این منطقه ضروری است گفت: تقاضای مردم مبنی بر تهیه کانکس به حق است و امیدواریم مسئولان در این عرصه زودتر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اسکان اضطراری و موقت مردم به‌خوبی از زمان وقوع زلزله در کوهبنان انجام شده است افزود: مرحله بعدی بازسازی خانه‌ها است که مسئولان استان که انگیزه خدمت هم دارند، باید سریع وارد عمل شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16814
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.