ثبت نام ۴۰ هزار کرمانی در پیاده‌روی اربعین

حجت الاسلام روح الله صاحبی صبح امروز در سومین جلسه استانی هماهنگی اربعین در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری خبر از ثبت‌نام ۴۰ هزارنفری کرمانی‌ها در پیاده‌روی اربعین داد او می‌گوید انتظار می‌رود ثبت‌نام‌ها تا مرز ۵۵ هزار نفر برسد.

وی در رابطه با مراحل صدور روادید معتقد است وضعیت صدور روادید در استان مطلوب است تا آنجا که بخشی از صدور روادید استان یزد به کرمان سپرده‌شده است. «صاحبی» ادامه می‌دهد که سازمان در نظر دارد ساختمانی با تجهیزات در اختیار هیئت موقت کنسولگری عراقی قرار دهد.

حجت الاسلام صاحبی به آمار شش هزار و ۶۴۱ نفری روادیدی کرد که به کنسولگری تحویل داده شده و در ادامه گفت تا به امروز ۳۶ هزار و ۱۷۵ حواله داشته‌ایم که این ارقام نشان دهنده آمار صحیح سامانه «سماح» دارد و زائران باید بدانند با توجه به استانی نبودن سامانه فقط تا ۲۸ آبان ماه فرصت ثبت نام وجود دارد.

مدیر حج و زیارت عنوان کرد که سازمان تاکنون شلمچه را به عنوان مبدأ حرکت برای زائران کرمانی در نظر گرفته است که این انتخاب با توجه به شلوغ‌ بودن مسیرهای دیگر بوده ضمن اینکه سامانه «سماح» امکان ویرایش مرز را در اختیار مردم قرار داده که در صورت تمایل آنها می‌توانند مرزهای دیگری را انتخاب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5938
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.