جاده جیرفت به فاریاب دو بانده می شود

یحیی کمالی‌پور گفت که این محور با ۱۲۸ کیلومترمربع همواره از پرتردد ترین جاده های این شهرستان محسوب می شود که همواره شاهد تصادفات زیادی در این مسیر هستیم.
وی افزود که این محور دارای روستاهای زیادی است که با این ۲ شهرستان در ارتباطند و می طلبد که مردم این روستاها از نعمت راه آسفالته و مناسبی برخوردار باشند.
کمالی‌پور ادامه داد که با حمایت دولت تدبیر و امید خط ریلی جیرفت – کهنوج – جاسک نیز دریک ماه آینده به مناقصه گذاشته می شود و بزودی عملیات اجرایی این محور هم شروع خواهد شد.
وی گفته در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به استان مقرر شد ۱۰ چمن مصنوعی برای هر۲ شهرستان در نظر گرفته و سالن‌های ورزشی نیمه‌تمام هم تکمیل ‌شوند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد که هم اکنون ۱۶۲روستا در این ۲ شهرستان فاقد آب آشامیدنی هستند که مجوز احداث شبکه آب برای ۵۰ روستا اخذ شده است.
کمالی‌پور گفت که بعد ازگذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجیه نیست که روستایی از آب و برق محروم باشد بنابراین به صورت جد پیگیرآبرسانی به سایر روستاهای فاقد آب آشامیدنی هستیم.
وی افزود که امیدواریم با تشکیل دولت دوازدهم و نگاه ویژه به این منطقه هیچ روستایی در این ۲ شهرستان فاقد آب آشامیدنی نباشد.

افزایش بودجه شهرستان جیرفت از ۲۰۰میلیارد به ۹۲۰میلیارد

فرماندار جیرفت گفته نگاه دولت در جنوب کرمان توجه به زیرساخت‌ها بوده و اثرات این زیرساخت‌ها در زندگی مردم نمایان شده است.
احمدامینی روش گفت که بودجه شهرستان جیرفت از ۲۰۰ میلیارد ریال در سه سال گذشته به ۹۲۰ میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.
وی افزود که خدمات نظام متعلق به هیچ فرد و دولتی نیست لذا باید در کنار کمبودها این خدمات را برجسته کنیم تا مردم اعتماد بیشتری به نظام داشته باشند.

وی به معوقات بانکی کشاورزان نیز اشاره کرد و گفت که در صدد بخشودگی سه هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال بدهی کشاورزان این منطقه به بانک کشاورزی هستیم.

امینی‌روش تنها راه برون رفت از اقتصاد بیمار را اجرای اقتصاد مقاوتی دانست افزود که اقتصاد مقاومتی یک عزم ملی می‌طلبد و همه در کنار دولت باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12678
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.