جشنواره تابستانی 2020 شب‌های کرمان

شهردار کرمان در این خصوص به ما می‌گوید: جشن 20 20 به مدت یک ماه از 20 تیر تا 20 مرداد به صورت فستیوال در شهر کرمان برگزار می شود. با توجه به این‌که در افکار عمومی کشور جا افتاده که شهرهای کویری مانند کرمان در تابستان جای مناسبی برای مسافرت نیستند، تلاش بر این شد تا از قابلیت‌های مختلف شهر مانند شب‌های پرستاره و بلند تابستانی کرمان برای جذب گردشگر استفاده کنیم. اگرچه کرمان روزهای گرمی دارد، اما اختلاف دمای شب‌های آن نسبت به دیگر شهرهای کشور متفاوت نیست.
مهران عالم زاده ادامه می‌دهد: تابستان فصل کم گردشگری برای کرمان است، مناطقی مانند کیش و قشم هم در گذشته همین مشکل را داشتند که با ایجاد یکسری تخفیفات، گردشگران زیادی را به شهر خود جذب کردند. در حال حاضر با رایزنی ‌های انجام شده با هتل‌های ایرانگردی، جهانگردی و هتل پارس مقرر شده که این سه مجموعه تخفیفاتی را برای مسافران این یک ماه برای گردشگران داشته باشند، طی رایزنی‌های انجام شده هواپیمایی ماهان و هواپیمایی ترکیش ایرلاین تخفیفاتی را به مسافران داخلی و خارجی که مقصدشان کرمان است ارائه می‌دهند.
شهردار کرمان در ادامه به ما گفت: حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برنامه‌هایی همانند آنچه در نوبهار کرمان اتفاق افتاد را در دستورکار خود دارد و قرار است جشن، جُنگ، کنسرت و فستیوال های شاد عمومی در اماکن عمومی مانند سالن پارک شهید مطهری، پارک مادر، پردیس قائم و ابنیه تاریخی برگزار شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29440
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.