احتمال کاهش جلسات علنی شورای شهر کرمان

عصر روز گذشته در حالی که قطعی گاه و بیگاه تلگرام سبب حضور کم تعداد خبرنگاران در جلسه علنی شورای شهر شده بود، اعضای شورا ابتدا به بررسی مصوبات شهرداری در خصوص نامه‌های رسیده به شورای شهر پرداختند.

سپس زهرا ایرانمنش عضو شورا مسائلی را که در کمیسیون فرهنگی مطرح شده بود را با اعضای شورا در میان گذاشت. اِلمان “این 23 نفر” (گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی در دوره دفاع مقدس که اکثرا از تیپ ثارالله کرمان بودند و در سال 1369 پس از ماجراهای زیاد و 8 سال اسارت آزاد شدند)، تجهیز برخی مدارس و اماکن ورزشی برای استفاده بانوان در آستانه تعطیلات تابستانی، ادامه‌ی پروژه پارک آفتاب و ایجاد بازارچه‌ در مناطق مختلف شهر برای خوداشتغالی زنان بی سرپرست از جمله موضوعات مطرح شده توسط ایرانمنش بود که اعضای شورا آن‌ها را بررسی کردند.

منصور ایرانمنش، دیگر عضو شورای شهر نیز بر روشنایی معابر و میادین شهر و نورپردازی‌ مناسب توسط شهرداری در عید نیمه شعبان تاکید کرد. وی همچنین اشاره‌ای به وضعیت نامناسب آسفالت و عدم لکه گیری معابر شهری توسط شهرداری داشت.

محمد فرشاد، رییس شورای شهر کرمان موضوع مهمی را با اعضای شورا در میان گذاشت که جلسات علنی شورای شهر از 4 به 2 جلسه در ماه کاهش پیدا کنند. پیشنهادی که البته با موافقت اکثریت اعضای شورا روبرو شد و احتمال اجرایی شدن آن را افزایش داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17502
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.