حضور سرمایه گذاران موجب ارتقای امنیت شده

علیرضا رزم حسینی در بازدید از دستاوردهای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان در محل پلیس آگاهی، امنیت و اقتصاد را حلقه های متصل به یکدیگر دانست و ادامه داد که طرح های عملیاتی و مانورهای مستمر نیروی انتظامی باعث افزایش ضریب امنیت در جامعه می شود.
وی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی گفت که در حال حاضر ضریب امنیتی این استان فوق العاده بالاست.
رئیس شورای تامین استان کرمان افزود که همواره در هر ماه حداقل ۲ جلسه شورای تامین در استان برگزار شده و در صورت نیاز و به صورت فوق العاده نیز جلسات شورای تامین برگزار می شود.
وی به افزایش ۴۳ درصدی کشف مواد مخدر در استان اشاره و ادامه داد که با اجرای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان، قاتلان فراری نیز دستگیر شده اند که جای تقدیر دارد.
رزم حسینی بر توسعه همکاری های بین مردم و پلیس نیز تاکید کرد و گفته بسیاری از کشفیات جرایم براساس گزارش های مردمی انجام می شود که نشان دهنده جایگاه مردم در توسعه و حفظ امنیت موجود جامعه است.
طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان ۱۸ تا ۲۳ تیر به مدت ۶ روز از سوی نیروی انتظامی اجرا شد و صبح امروز دستاوردهای آن در پلیس آگاهی استان کرمان به نمایش درآمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12252
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.