حضور شهرداری کرمان در حمیدیه| کمک‌رسانی به مردم در اولویت است

شهردار کرمان که با هدف مشارکت در امداد رسانی به شهرهای گرفتار در سیل اخیر به خوزستان سفر کرده گفت: بلافاصله پس از انتخاب استان کرمان به عنوان معین خوزستان به همراه معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران و کارشناسان کرمانی به این استان عزیمت کردیم تا در فرایند امدادرسانی به هموطنان خوزستانی مشارکت نمائیم.

به گزارش مهر، مهران عالم زاده افزود: خشکسالی‌های طولانی مدت در سرتاسر کشورمان سبب شده در بسیاری از شهرها, در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها ساخت و سازهایی صورت بگیرد که این مسئله خسارات وارده پس از وقوع سیل اخیر را تشدید کرده است.

شهردار کرمان گفت: علاوه بر مشارکت در امدادرسانی به هموطنان خوزستانی تصمیم داریم از نزدیک در جریان فرایند مدیریت بلای طبیعی سیل در شهرهای مختلف استان خوزستان نیز قرار داشته و بتوانیم از تجربیات همکاران خوزستانی در جهت افزایش تاب آوری شهر کرمان در مقابل بارندگی‌های سیل آسا استفاده نمائیم.

عالم زاده گفت متأسفانه موضوع ساخت ساز در مسیل ها و مسیر رودخانه‌های فصلی, موضوع خوزستان و سایر استان‌های گرفتار در سیل اخیر نیست و عمومیت دارد و شهر کرمان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

شهردار کرمان گفت تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده و حضور تنی چند از همکاران شهرداری کرمان در فرایند امدادرسانی نیز سبب خواهد شد علاوه بر ادای وظیفه ملی یک تجربه عملی و عملیاتی برای مقابله با سیل شکل گرفته تاان شالله هیچ زمانی شاهد این گونه خسارات گسترده در هیچ کجای کشورعزیزمان من جمله کرمان نباشیم.

شهردار کرمان گفت بنده و سایر مدیران کرمانی به نیابت از همه مردم شریف و مهربان کرمان در کنار هموطنان خوزستانی حضور داریم و از همین جا دعوت می‌کنم از همه همشهریان کرمانی که مثل همیشه در یاری رساندن به هموطنان مصیبت دیده پیشگام باشند.

شهردار کرمان گفت شهرداری کرمان با همکاری جمعیت هلال احمر استان کرمان ایستگاه‌هایی را جهت جمع آوریکمک‌های نقدی و غیر نقدی شهروندان کرمانی برپا خواهد کرد تا همشهریان کرمانی بتوانند کمک‌های خود را از این طریق به دست هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر برسانند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26707
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.