حضور کارشناسان متخصص در پارک‌های توانبخشی کرمان

عباس صادق‌زاده درجلسه‌ی آموزش شبکه‌سازی در برنامه CBR  که با حضور رئیس گروه دسترسی و مناسب‌سازی دفتر توانمند‌سازی معلولین و کارشناس مسئول پلاک خودرو سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، به ضرورت توسعه خدمات از طریق برنامه CBR اشاره کرد و گفت: برای توسعه این خدمات، نیازمند به فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب هستیم.

به گفته وی پیشرفت در زمینه خدمات توانبخشی به ویژه توانبخشی مبتنی بر جامعه در سازمان‌ها و مراکز دولتی ضروری است و این فرصت خوبی است تا نگاه بین دولت و مردم  به یکدیگر پیوند خورد.

وی در ادامه گفت: توانبخشی در جامعه باید به بهزیستی در جامعه ارتقاء داده شود که در این میان ایده‌پردازی و حرکت به سمت ظرفیت‌های جدید ملی و بین المللی برای تحقق اهداف توانبخشی مبتنی بر جامعه  ضرورتی انکار ناپذیر است.

صادق‌زاده افزود زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن ایده پارک‌های توانبخشی در شهرستان‌های سیرجان، کرمان و زرند توسط شهرداری‌ها فراهم خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد این پارک‌ها علاوه بر اینکه به وسایل خاص توانبخشی برای معلولین، سالمندان و افراد نزدیک به سن سالمندی مجهز می‌شوند، در هر کدام از آنها یک کارشناس توانبخشی برای ارائه خدمات مشاوره به افراد، در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8034
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.