در 24 ساعت گذشته 9 نفر در حوادث جاده‌ای استان جان باختند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف نجفی می گوید با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه بر اثر بی احتیاطی برخی از رانندگان دو تصادف منجر به فوت و جرح در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان به وقوع پیوست.

وی گفت در یکی از این حوادث که در کیلومتر ۴۰ محور اصلی «ریگان – شریک آباد» رخ داد، یک دستگاه سواری پراید به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرد.

نجفی یادآور شد که در این حادثه راننده سواری پراید که جوانی حدوداً ۲۰ ساله بود به همراه پنج سرنشین دیگر در دم جان خود را از دست دادند.

او به تصادفی دیگری که در محور روستایی «بافت – دهوج»  به وقوع پیوست نیز اشاره کرد و گفت دراین حادثه، یک دستگاه سواری سمند به علت انحراف به چپ با یک دستگاه وانت پیکان برخورد کرد.

نجفی افزود در این حادثه، راننده سواری سمند که مردی حدوداً ۴۵ ساله بوده به همراه سرنشین ۲۲ ساله و کودک سه ساله در دم جان خود را ازدست دادند و سه سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمان عنوان کرد که کم تجربگی، ضعف در مهارت و بی توجهی این قبیل رانندگان به مقررات، دلیل اصلی وقوع این تصادفات بوده و به شهروندان توصیه کرد؛ از مواردی که موجب غفلت و حواس پرتی آنان در هنگام رانندگی می شود، پرهیز کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12117
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.