دستور قضائی رسیدگی فوری به دفن غیراصولی زباله‌های فاریاب صادر شد

صبح امروز قاضی سالاری، رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب به همراه شهردار، رئیس شورای شهر، بخشدار مرکزی، بخشدار هور، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و معاون شبکه بهداشت از محل دفن زباله‌های این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، در این بازدید علیرضا سالاری رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: در بازدید از محل دفن زباله‌های مرکز شهرستان فاریاب و بخش هور مقرر گردید در مدت ۲۰روز جهت رفع این معضل اقدام شود.

وی افزود: زباله‌های مرکز شهر و بخشداری مرکزی شهرستان فاریاب در مکانی در فاصله ۵ کیلومتری این شهرستان به صورت غیر اصولی و بدون در نظر گرفتن مسائل و مقررات بهداشتی در محیط زیست رها می‌شوند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه این مسئله مشکلات بهداشتی را برای مردم ایجاد کرده و تهدیدی علیه بهداشت عمومی است و سبب بروز بیماری شده است، اظهار داشت: با توجه به وجود دام‌های بسیار در این منطقه و بیم بروز بیماری، دستورات لازم و قانونی جهت دفع اصولی زباله‌ها و جلوگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی به دستگاه‌های متولی از جمله شبکه بهداشت شهرداری و بخشداری داده شد.

سالاری بیان داشت: طی این بازدید مقرر گردید با بستن قرارداد با یک پیمانکار بخش خصوصی جهت ساخت یک سایت دفن زباله به صورت موقت و با نظارت شبکه بهداشت در مدت ۲۰ روزجهت حل و فصل مشکل دفن زباله این شهرستان اقدام گردد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25349
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.