دشمنان امیدمردم را هدف قرار داده اند

 حمید ملانوری ظهر یکشنبه در همایش یاوران شورا به مناسبت ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک این روز اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ماه سال ۵۹ به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد.

وی ادامه داد: این شورا منشاء خدمات ارزنده و بزرگی در زمینه تحکیم ارزش ها، فرهنگ انقلاب اسلامی و انتقال این فرهنگ  به جوانان و نسل های امروزی بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، افزود: پایه  واساس انقلاب ما ایمان به باورهای الهی و ارزشی انقلاب، ملی و فرهنگی، رهبری امام راحل (ره) و حضور و مشارکت جدی مردم است.

ملانوری عنوان کرد: در این دوره بسیاری از متفکران بزرگ و غول های تفکری علوم انسانی دنیا بر این باورند که عصر معاصر مردم و جوامع به دنبال بی دینی و سکولاریسم حرکت می کنند و اعتقادات و رفتارشان  به این سمت و سو است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در این دوره ثابت کرد که گرایش و باورهای مردم به سمت دین باوری، ارزش باوری و ارزش محوری است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران یک تحول بزرگ در تفکر همه علمای بزرگ علوم انسانی ایجاد کرد و به قول امام راحل (ره) این فرهنگ می تواند به همه جوامع و کشورها منتقل شود. امروزه بعد از گذشت ۴۰ سال شاهد هستیم که انقلاب اسلامی ما به خوبی به کشورهای دیگر صادر شده است.

ملانوری گفت: انقلاب ها و حرکت های استقلال طلبانانه و آزادی خواهانه ای که امروز در کشورهای مختلف رخ می دهد عمدتا با الهام از انقلاب ایران و الگو پذیری از این حرکت بزرگ انقلاب است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: این جریان در حال اتفاق افتادن است و هزینه های سنگینی مردم برای رسیدن به این جایگاه پرداخته اند.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بین شوراهای کشور رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است. این نشان از فعالیت های خوب این شورا دارد و فلسفه شکل گیری شورا تحکیم بخشی به پایه های اساسی انقلاب است.

آن  طور که مهر نوشته ملانوری عنوان کرد: وقتی که دوره ای از انقلاب می گذرد نسل های روزهای اول خود را از دست می دهد و انقلاب مدیریت خود را به ناچار به دستی جوانانی باید بسپرد که روزهای اول انقلاب، دفاع مقدس و امام راحل (ره) را درک نکرده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19037
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.