زنگ انقلاب در کرمان نواخته شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه زنگ انقلاب یادآور رشادت‌های زنان و مردان ایران اسلامی و امام راحل است گفت: این آئیین یادآور تلاش و زحمات امام و رهبری فرزانه است که عمرشان را برای اعتلای ایران اسلامی گذاشتند و در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نقشی بی بدیل و موثر داشتند.

وی با اشاره به خدمات آموزشی مطلوب اکنون در سراسر استان گفت : اکنون پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 97 درصد استان کرمان تحت پوشش خدمات آموزشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در بحث سواد دارشدن مردم نیز اکنون 98درصد جمعیت استان کرمان باسوا هستند که همه این موارد از نعمات و برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، اسکندری بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی ایران اکانات آموزشی ما در حدی بود که تنها 8 هنرستان و مجتمع در استان داشتیم اما اکنون این میزان به بیش از هزار مجتمع رسیده که حتی در دورترین نقاط استان نیز نهضت آموزش را اکنون داریم.

این مراسم با اج ای برنامه های متنوع هنری همراه بود.

به منظور تداعی 12 بهمن سال 57 و گرامی داشت لحظه تاریخی بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ساعت 9 صبح امروز همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب درشهر کرمان نیز در دبیرستان پسرانه پیامبر اعظم (ص) نواخته شد.

این زنگ در سایر مدارس شهر و استان کرمان نیز به صدا درآمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.