سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در کرمان متناسب با نیاز جامعه و بازار نیست

محمد جواد فدایی استاندار کرمان در سفر به جنوب استان کرمان با حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت دیدار کرد.

به گزارش تسنیم، در این دیدار فدایی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌هایی در زمینه اشتغال در انجام شده که به نتیجه نرسیده است اظهار داشت: این مسئله نشان می‌دهد که کارشناسی‌ها در این حوزه دقیق نبوده و از طرفی بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها هدفمند نبوده است.

وی با بیان اینکه کسانی که متقاضی کار هستند باید دوره‌های آموزشی متناسب با کار و نیاز بازار و جامعه ببینند تا بتوانند متناسب با تخصص و مهارت خود کار کنند افزود: آموزش‌های مهارتی به متقاضیان هم باید هدفمند و کارشناسی باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی در استان تشکیل شده و منابع مالی آن تامین می‌شود عنوان کرد: مقرر است که در این قرارگاه طرح‌های موثری اجرا شود که با اجرای این طرح‌ها بسیاری از مشکلات فرهنگی منطقه حل شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌هایی که در استان انجام می‌شود با نیاز جامعه متناسب نیست افزود: به دنبال این هستیم که این سرمایه‌گذاری‌ها را در استان هدفمند کنیم تا متناسب با نیاز جامعه و بازار باشد.

فدایی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته نتوانسته جوابگوی نیاز جامعه باشد گفت: ما باید طرح‌های سرمایه‌گذاری موثری داشته باشیم که در ادامه برای آنها تامین اعتبار کنیم و با تمام توان برای توسعه و آبادانی بیشتر استان تلاش می‌کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23036
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.