سلب امتیاز از تلفنهای بدهکار

روز  یکشنبه به مناسبت پایان سومین سال مدیریت جدید بر مخابرت استان محمد دوست محمدی در نشستی با خبرنگاران به بیان گزارش عملکرد سازمان متبوعش پرداخت.

به گفته دوست محمدی در سه سال اخیر بیش از ۱۰۰هزار تلفن ثابت واگذار شده وی هزینه تمام شده یک خط تلفن ثابت را بین ۶۰۰ تا ۸۰۰هزار تومان بیان کرد که تا امسال تعرفه واگذاری خط تلفن فقط ۵۰ هزار تومان بوده و ۱۳ سال این هزینه ثابت باقی مانده بوده تا اواسط امسال که به ۲۰۰ هزار تومان رسید.

او اضافه کرد بدهی مردم استان بابت تلفن ثابت به مخابرات بالای ۲۰ میلیارد تومان است. اکنون ما مشترکینی داریم که بیش از یک سال از قطع شدن تلفن ثابت آنها می گذرد و اقدامی برای پرداخت صورت حساب انجام ندادند، در حالیکه متقاضیان تلفن ثابت زیاد هستند. با توجه به هزینه ای که بابت هر خط تلفن ثابت صورت گرفته، تلفنهای که یکسال از قطع بودنشان می گذرد سلب امتیاز و به متقاضیان جدید واگذار می شوند. در حال حاضر بیش از ۲۰۰هزار خط تلفن ثابت قطع در استان وجود دارد که ۱۱هزار از این تعداد تا پایان آذر سلب امتیاز می شوند.

مدیریت مخابرات به حوزه دیتا و مخابرات اشاره کرد و گفت که طی۳ سال اخیر افزایش ۶ برابری پهنای باند ورودی استان را داشتیم . بهمین جهت الان مثل گذشته مشترکین از سرعت پایین اینترنت شاکی نیستند.این میزان پهنای باند در سالهای اخیر بی سابقه است. نکته مهم اینکه اکنون در بیش از ۴۰۰ روستا اینترنت پرسرعت در دسترس است.

دوست محمدی می گوید با اتفاقات پسابرجام توانستیم با استفاده از تجهیزات لازم فن آوری 3G نصب و راه اندازی کنیم. او به پروژه های عمرانی سطح شهر اشاره کرد و گفت که مخابرات سعی کرد که در کوتاهترین زمان ممکن و با حداقل اختلال در شبکه ارتباطی  تغییرات لازم در سیستم مخابراتی محدوده پروژه های شهری را انجام دهد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7635
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.