شرکت ۶ هزار دانش آموز کرمانی در طرح نشاط معنوی اوقاف

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان کلاس های طرح نشاط معنوی همزمان با آغاز ایام تعطیلات تابستانی با شرکت افزون بر ۶ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع مختلف تحصیلی و بزرگسال در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان برگزا شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل تدینی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ مبلغ به عنوان مربی در اجرای برنامه های این طرح مشارکت دارند افزود: سازمان اوقاف در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هر ساله ویژه برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد که برگزاری این طرح برای جذب قشر نوجوان و جوان جامعه به فضای معنوی اماکن متبرکه، یکی از  برنامه های سازمانی اوقاف است.
وی  هدف از اجرای این طرح های تابستانی را غنی ‌سازی اوقاف فراغت و استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان با ارائه برنامه‌ های فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر کلاس های این طرح در ۹۰ پایگاه مستقر در اماکن متبرکه استان در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه کلاس ‌های این طرح با حضور ۴۰ مُبلغ اعزامی و ۵۰ مربی بومی اداره می شود خاطرنشان کرد: کلاس‌ تصحیح قرائت نماز، برنامه ‌های انس با قرآن، اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز در قالب این طرح برگزار می شود.

حجت الاسلام تدینی تصریح کرد : مراسم اختتاحیه کلاس های این طرح پایان مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستانی در جوار بقاع متبرکه و مراکز فرهنگی مجری طرح  برگزار و از شرکت کنندگان فعال در این کلاس ها با اهدای جوایزی تجلیل می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31748
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.