#شهردار_برازجان| مراسم تجلیل یا تحقیر؟

اقدام شهرداری‌ برازجان در مراسم تجلیل از شهردار، روز گذشته حواشی زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت. در این روز، کارکنان شهرداری برازجان گردهم آمده بودند تا به نوعی از زحمات شهردار یکی از بزرگترین شهر‌های استان بوشهر تقدیر کنند، اما عکس‌های منتشر شده از این مراسم، از برخورد نامناسب با پاکبانان زحمت‌کش برازجان حکایت داشت. تصاویر نشان می‌داد که پاکبانان روی زمین و کاملا متفاوت از بقیه مهمانان نشسته‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این رفتار باعث شد تا کاربران از شب گذشته با انتشار هشتگ #شهردار_برازجان در صفحات توئیتری خود نسبت به این اقدام واکنش تند نشان دهند. کاربران با انتشار تصاویر مراسم تجلیل شهرداری برازجان، ابراز ناراحتی کردند و این عمل را مغایر با کرامت انسانی دانستند.

در ادامه نمونه‌هایی از واکنش کاربران فضای مجازی را می‌توانید ببینید.

1.

2

3

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26172
1 نظر
  1. محمدرضا باقرپور می گوید

    این حرکت، چه عمداً چه سهواً، غیراخلاقی بوده و سریع باید جبران بشود؛ اینکه شهردار آمده گفته و توجیه کرده غافلگیرانه بوده، عذر بدتر از گناه است و مردم را بیشتر شاکی و عاصی می کنه با این توجیهش. اینکه یه عده بالا بنشینند یه عده پایین خب معلومه قضیه و توجیه پذیر نیست. شهردار و سایر این مسؤولان باید عذرخواهی رسمی بکنند و من از این روحانی متعجبم که چرا در این وضعیت حرفی نزده اند؟! آیا در اینجا نهی از این منکر به این واضحی لازم نبوده است تا این روحانی آن را یادآور بشوند؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.