برگزاری طرح ارتقای رضایتمندی در مراجعات مردم به ادارات کرمان

سرهنگ پاسدار جواد جلالی امروز صبح در جلسه شورای عالی اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان استان که با حضور فدایی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد اظهار داشت: طرح ارتقای جایگاه رضایتمندی در مراجعات مردم به ادارات را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار چهره به چهره مدیران با مردم در این طرح پیگیری می‌شود گفت: در این طرح افزایش محبوبیت و منزلت برای مسئولان نظام اداری و پیشگیری از فساد اداری مورد هدف است.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان کرمان با عنوان اینکه طرح ارتقای جایگاه رضایتمندی در مراجعات مردم به ادارات از ابتدای سال آینده در ادارات استان کرمان اجرایی می‌شود افزود: مجری این طرح سازمان بسیج کارمندان در هر اداره است.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با بیان اینکه نوکری و خدمت به مردم باید افتخار ما باشد اظهار داشت: شهدا این گونه بودند و خود را خادم مردم می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه حتما تقاضاهای مردمی در ادارات بیشتر از توان ما است تصریح کرد: اما در هر حال و هر شرایطی باید به این نکته توجه داشته باشیم که این مردم ما بودند که انقلاب کردند، هشت سال در دفاع از این سرزمین و آب و خاک جهاد کردند و شهید دادند و امروز وظیفه ماست که در برابر مشکلات به آنها خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با بیان اینکه همه ما در هر پست و مقامی باید این مسئله را مد نظر قرار دهیم که فرصت‌های مسئولیتی بسیار کوتاه است گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا از این فرصت بسیار کوتاه تنها باید در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم تا ادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24308
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.