طرح تابستانی نشاط معنوی در ۴۰ امامزاده شاخص کرمان برگزار می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف استان کرمان گفت: سازمان اوقاف در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای نسل جوان بخصوص دانش آموزان هر ساله ویژه برنامه‌های مختلفی را همزمان با ایامتعطیلات تابستان در قالب ” طرح نشاط معنوی” در دست اقدام دارد.

وی هدف از اجرای این طرح‌های تابستانی را غنی سازی اوقاف فراغت و استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان با ارائه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد، وافزود: امسال این طرح از ۱۳ تیرماه تا ۲۹ مرداد ماه به میزبانی ۴۰ امامزاده شاخص برگزار می‌شود، و علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های این طرح می‌توانند به ادارات و نمایندگی‌های اوقاف و اماکن متبرکه سراسر استان مراجعه کنند.

حجت الاسلام حدادی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تقویت بنیه‌های اعتقادی و جذب جوانان به فضای معنوی اماکن متبرکه با ارائه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تفریحی است.

وی گفت: مخاطبان این طرح دختران و پسران رده سنی ۷ تا ۱۸ سال هستند و کلاس‌های این طرح با حضور ۴۰ مبلغ و مربی اعزامی از سازمان اوقاف و مربیان مستقر در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حدادی افزود: شیوه اجرای برنامه‌های این طرح در قالب کلاس‌های آموزشی، معارفی، فنی و هنری همراه با اردو‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی با همکاری اداره آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان با بیان اینکه کلیه برنامه‌های فرهنگی اجرایی در اماکن متبرکه در راستای هدف قرار گرفتن امامزادگان عظیم الشان به قطب فرهنگی و گردشگری است؛ افزود: در سال گذشته ۵ هزارو ۳۰۰ دانش آموز در کلاس‌های این طرح سازمانی شرکت داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29481
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.