طرح مدرسه کسب‌و‌کار در کرمان اجرایی می‌شود

امیر یزدی‌زاده، مدیرعامل انجمن باران بینش استان کرمان به اجرای طرح مدرسه کسب و کار در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این طرح به چهار مقوله استعدادیابی، آموزش کاربردی، اجرا و نظارت توجه دارد و برای اینکه بتوان افراد را در این زمینه راهنمایی کرد، تمهیدات لازم در هر مرحله چیده شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را هدفمند کردن ترویج فرهنگ کارآفرینی و آموزش لازم برای افراد مستعدی که توانایی راه اندازی کسب و کار را دارند، عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، یزدی‌زاده به همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری کرمان در این طرح اشاره کرد و افزود: سعی خواهیم کرد با جلب توجه دستگاه های مرتبط، گامی مثبت و نتیجه گرا برداریم که در پایان خروجی مناسبی نیز داشته باشیم.

وی بیان داشت: این طرح هم اکنون در مرحله فراخوان و عضوگیری است و تا هفته آینده مهلت ثبت نام دارد.

مدیرعامل انجمن باران بینش استان کرمان در پاسخ به انتقادات وارد شده به این طرح تصریح کرد: قطعاً در استان دستگاه هایی وجود دارند که چنین برنامه و طرح هایی دارند و یا درحال اجرا هستند اما این طرح با علم روز و به دور از درگیری های دولتی انجام می شود و قطعاً هر چیزی که با علم روز دنبال شود، نتیجه بهتری خواهد داشت.

یزدی زاده یادآور شد: ما متاسفانه در کشور هیچگاه به دنبال هدفمند کردن طرح ها نیستیم و این امر موجب کاهش عملکرد مناسب در طرح هاست و مقوله کسب و کار هم از این آسیب به دور نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24378
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.