طرح 800 پرونده مرتبط با مسکن مهر در دادگستری کرمان

محمد امیر ابراهیمی صبح دوشنبه در جلسه با مسوولان استانی با موضوع رسیدگی به مشکلات شرکت های تعاونی مسکن مهر  استان کرمان اظهار کرد: در خصوص تعاونی های مسکن مهر یک اشکال ریشه ای و زیربنایی از بدو تشکیل آنها وجود دارد و آن این است که نظارت دستگاه های اجرایی به صورت مستقیم در قوانین و مقررات پیش بینی نشده است.

این مقام قضائی بیان کرد: در حال حاضر تنها شیوه نظارت بر پروژه های مسکن مهر از طریق گزارش های بازرس هایی است که عموما از اعضای خانواده هیات مدیره تعاونی مسکن است و به طور کلی می توان گفت اکثر مواقع به وظیفه قانونی خودشان در خصوص حیف ومیل اموال اعضای تعاونی به درستی عمل نمی کنند .

آنطور که ایسنا می‌نویسد وی عنوان کرد: عدم آگاهی اعضای هیات مدیره تعاونی های مسکن مهر به قوانین و مقررات و مسائل حقوقی باعث شده است به موقع در جلسات داوری و دادگاه حضور پیدا نکنند و دفاع موثری در برابر طلب پیمانکاران انجام ندهند.

حجت الاسلام ابراهیمی در تشریح علت دیگری که هم اکنون گریبان گیر تعاونی های مسکن مهر مشکل دار شده است،گفت: عدم تشکیل به موقع مجامع عمومی و مشورت  اعضا جهت تامین به موقع آورده، منجر به تاخیر در ساخت پروژه و در نتیجه فرسایشی شدن پروژه با بالا رفتن سرسام آور قیمت تمام شده ساختمان شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18042
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.