عملیات اجرایی مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی کرمان آغاز شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری استان، شهردار کرمان و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کرمان در آئین آغاز عملیات اجرایی مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: اقدامات دادگستری کل استان کرمان برای توسعه ابزار، امکانات و تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم شایسته تقدیر است.

محمدجواد فدائی با اشاره به این مطلب که مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی نقش شایان توجهی در رسیدگی سریعتر و دقیق تر به پرونده های اقتصادی در استان خواهد داشت، عنوان کرد: امیدواریم این مجتمع ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد تا مردم هم بتوانند بهتر از ظرفیت دستگاه قضا استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اجرایی استان کرمان نیز در حد توان و امکانات خود از اجرای پروژه مجتمع قضایی رسیدگی به جرائم اقتصادی حمایت خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این مراسم گفت: یکی از ساختارهای مصوب دستگاه قضا طی ۲ سال گذشته راه اندازی مجتمع جرائم اقتصادی بود که تاکنون زمین آن مهیا نشده بود اما با پیگیری و حمایت های استاندار کرمان زمینی برای احداث این مجتمع اختصاص یافت.

یدالله موحد افزود: پرونده های مربوط به قاچاق کالا، رشوه، اختلاس و کلاهبرداری در مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی مورد رسیدگی و صدور رای قرار خواهد گرفت.

به گفته  موحد مجتمع قضائی رسیدگی به جرائم اقتصادی در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا و ۴۰۰ متر زیربنای جنبی در طول یکسال آینده احداث خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32813
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.