لزوم توجه بیشتر دولت به بخش صنعت و معدن

مدیر اجرایی دفتر نمایندگی اتاق کرمان در جلسه تشکیل کارگروه صنعت و معدن دفتر نمایندگی اتاق کرمان در رفسنجان گفت که برای پیگیری مسائل، مشکلات و همچنین بررسی پیشنهادات بخش خصوصی شمال غرب استان نیازمند تشکیل کارگروهی با حضور فعالان این حوزه بودیم. با تشکیل کارگروه‌ها در دفتر نمایندگی شهرستان، به دنبال معرفی نماینده‌ای از این کارگروه‌ها برای حضور در کمیسیون های مرتبط در اتاق کرمان و همچنین برگزاری نشست های ماهیانه برای بررسی شرایط تولید و بیان مسایل و مشکلات هستیم.
عباس عسجدی افزود که یکی از برنامه های این کارگروه تشکیل کارگروهی برای ارائه مشاوره، همفکری، در اختیار گذاشتن تجربیات برای حل مشکلات، حضور در نشست های هیات های خارجی و تعامل با بخش دولتی است.

رییس کارگروه صنعت و معدن دفتر نمایندگی اتاق کرمان هم در این جلسه حضور داشت گفته با وجود تلاشهای که در چند سال گذشته انجام شده کارخانه تولیدی قابل توجهی در رفسنجان احداث نشده است.

سید مصطفی ترابی به برگزاری جلسات زیادی برای رفع مشکلات بخش صنعت و معدن اشاره کرد و ادامه داد که حضور اعضای اتاق در این کارگروه می تواند علاوه بر انجام فعالیت تشکلی بیش از گذشته در جهت بررسی و رفع مشکلات موثر باشد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان نیز در این جلسه گفته باید هدف گذاری مشخصی برای برنامه های کارگروه داشته باشیم.
شاهین حریری با اشاره به فعالیت های کمیته صنعت، معدن و تجارت مربوط به همایش رفسنجان، تدبیر ، تلاش و توسعه که چندی پیش برگزار شد گفت که باید به جلوگیری از موازی کاری دقت کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=4532
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.