نان در کرمان گران شد

این روزها از گوشه و کنار کرمان هر روز خبر از گرانی نان و افزایش قیمت آن به گوش می‌رسد. اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه اخیرا ویدئوهایی به وسیله برخی شهروندان کرمانی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن نانواها به صراحت صحبت از افزایش قیمت نان می کنند. در پی انتشار این ویدئوها، مشاهدات میدانی خبرنگاران کرمان‌نو نیز حکایت از گرانی قیمت نان از 600 تا 800 تومان را دارد.

این در حالی است که مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان طی چند روز گذشته اعلام کرده بود نانوایان نباید خودسرانه قیمت نان را افزایش دهند.

مجید نژادبیگلری به ایسنا گفته بود ما افزایش قیمت آرد و گندم نداشته‌ایم و نانوایان دولتی با آرد  یارانه‌ای قیمت مصوب آذر ماه ۹۳ پخت می‌کنند.

به گفته او باید این قیمت اصلاح شود اما نانوایان نباید خودسرانه قیمت نان را افزایش بدهند چراکه ۲۸ آیتم در افزایش قیمت در نظر گرفته می‌شود.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان همچنین با اشاره به افزایش قیمت خودسرانه نان از سوی برخی نانواها اعلام کرده بود پیگیر این ماجرا هستیم تا در این زمینه تعیین تکلیف شود، چراکه هرج و مرج خوب نیست.

او با اشاره به اینکه چهار ماه قبل بخشنامه‌ای آمده که ۱۰ درصد افزایش قیمت بدهیم که این (۱۰ درصد افزایش نسبت به قیمت مصوب سال ۹۳) کار را مشکل‌دارتر می‌کند، گفته بود: باید قیمت نان منطقی باشد و هم هوای مصرف کننده و هم تولیدکننده را داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23298
2 نظرات
  1. رضا می گوید

    سلام من نانوایی دارم به خدا قسم برشکستم کرد با این هزینه ها مسئولین می گویند آرد گران نشده نون گران نمی شود یکی از مسئولین از خودش بپرسد حقوق من درسال93چقدر بوده حا ل درسال 97چقدر شده آیا حقوق شاطروخمیر زن سال 93نه چندبرابر کرایه مغازه خمیر مایه درسال 93یک کیسه10کیلو خرید18500تومان درتاریخ97/11/9 خریدم140000تومان گاز برق آب بیمه تامین اجتماعی از60درصد رد شدن باچه در آمدی این هزینه جبران کند هرساله 25تومان روی قیمت نان آمده بود من هیچ مشکلی نداشتم خودتان قضاوت کنید

    1. سردبیر می گوید

      درود حق با شماست صحبتتان در کانال پایگاه کرمان نو به آدرس @kermane_no منتشر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.