محموله ۲ هزار کیلوگرمی مرفین در نرماشیر کشف شد

سردار رضا بنی اسدی فر گفته با کشف محموله مرفین در نرماشیر یک دستگاه تریلر توقیف و یک متهم دستگیر شد. اقدامات بعدی برای شناسایی سرشبکه های این محموله و دستگیری سایر متهمان توسط پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی در دست انجام است.

وی افزود که برای تولید این میزان مرفین، باید حدود ۲۰ تن تریاک استحصال شود تا ۲ تن مواد مخدر مرفین از آن استخراج شود.

وی ادامه داد که صبح امروز ماموران فرماندهی انتظامی استان در شهرستان نرماشیر در راستای مبارزه با مواد مخدر و کنترل مبادی ورودی شرقی استان موفق به کشف این محموله شدند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد که ماموران انتظامی نرماشیر با کنترل محورهای اصلی و فرعی ورودی این شهرستان و انجام کار اطلاعاتی موفق به کشف این محموله بزرگ مواد مخدر شده اند.

سردار بنی اسدی فر گفته این محموله از مرزهای شرقی کشور بارگیری شده و در حال حمل به سمت استان های مرکزی کشور بود که در استان کرمان کشف شد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان گفت که این استان با قرار گرفتن در کریدور ترانزیت مواد مخدر همواره به عنوان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از ورود این مواد به داخل کشور و نیز جلوگیری از انتقال این مواد به سایر کشورها به شمار می رود.

سردار بنی اسدی فر ادامه داد که سیاست پلیس در استان مبتنی بر مبارزه قاطع، هدفمند و جدی با پدیده قاچاق مواد مخدر است و این سیاست در هفته مبارزه با مواد مخدر با جدیت و قاطعیت بیشتری دنبال می شود.

وی بر همکاری همه دستگاه ها با پلیس در راستای مبارزه جدی تر با پدیده مواد مخدر تاکید و بیان کرد که اقدامات فرهنگی و اجتماعی یکی از مکمل های اصلی اقدامات مبارزه ای با مواد مخدر به شمار می رود و در این رابطه همه دستگاه ها باید به وظایف خود آشنا بوده و آن را اجرایی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11943
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.