محیط بانان کرمانی مجهز به جلیقه ضد گلوله شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: پرسنل اجرایی این اداره کل برای نخستین بار به ادوات نظامی از جمله جلیقه ضد گلوله مجهز شدند.

رضا جزینی زاده به ایرنا گفته: با توجه به اینکه تعدادی محیط بان در تقابل با شکارچیان غیرمجاز برای حفاظت از محیط زیست استان کرمان به درجه جانبازی نائل شدند، پرسنل اجرایی این اداره کل به جلیقه ضد گلوله مجهز شدند.
وی اظهار کرد: 121 شهید در مجموعه پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست تقدیم امنیت کشور شده و در این زمینه صدها نفر به افتخار جانبازی رسیدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با تقدیر از محیط بانان ایثارگر گفت: اینکه امروز مردم بر سفره های آماده و چشم نواز نشسته اند بدون شک از جانفشانی و میهن دوستی این بزرگواران است.
وی به شکارچیان غیرمجاز توصیه کرد: این شکارچیان باید اسلحه های خود را زمین گذاشته و برای حفاظت از انفال، نعمت های الهی و طبیعی با این سازمان همکاری کنند.
جزینی زاده همچنین با اشاره به افرادی که حدود قانونی را نقض کرده و در برخی موارد با محیط بانان درگیر می شوند افزود: این اداره کل در برخورد با متخلفینی که حدود و حریم را رعایت نمی کنند با قوت، عزت و احترام برخورد می کند.
وی تصریح کرد: نیازمند توجه جدی و هم افزایی بین تمامی دستگاه ها و مردم در امر حفاظت از محیط زیست هستیم زیرا بدون مشارکت همگانی، تمامی فعالیت ها بی اثر خواهد بود.
مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست شامل پارک های ملی، اثر طبیعی ملی، پناهگاه حیات وحش و مناطق حفاظت شده در مجموع 2 میلیون و 405 هزار و 257 هکتار که 13.1 درصد از وسعت استان کرمان را شامل می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17717
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.