مخالفت شورای شهر کرمان با هرگونه تعرض به خانه شهر

در نشست عصر امروز شورای شهر کرمان، از 10 نماینده حاضر، 6 نماینده به «مخالفت با هرگونه اقدام تخریب ساختمان خانه شهر» رای مثبت دادند.

چهار رای هم سفید بود. بنابراین شورای شهر چهارم مصوب کرد که تا پایان کار این شورا، کسی به خانه شهر تعرض کند.

این رای گیری حاصل اعتراض تند مهنوش مومنی بود. این عضو شورا  تهدید کرد که اگر داربست ها و ورق هایی که دور ساختمان خانه شهر گذاشته شده تا کسی به این ساختمان دید نداشته باشد، برداشته نشود، زنجیره انسانی تشکیل خواهد داد. وی گفت که از جای در آوردن صندلی ها بدون اطلاع شورا، دهن کجی به ما بود.

این اعتراض منجر به این شد اعضای شورا تصمیم بگیرند برای تخریب نکردن شورای شهر، در این باره که تا پایان شورای چهارم کسی حق تعرض به خانه شهر را نداشته باشد، رای گیری کنند.

یوسف جعفری اما با رای گیری مخالف بود. او گفت که فعلا که قرار نیست تخریبی شود. مومنی و جوانمرد اما بر رای گیری اصرار داشتند. این در حالی بود که قرار شد اعضا رای مخفی دهند.

این رای گیری در حالی انجام شد که معصوم زاده، لری، زهرا ایران منش، دیوان بیگی و ربانی در جلسه غایب بودند.

در نهایت شورای شهر چهارم مصوب کرد که تا پایان دوران این شورا هرگونه اقدام به تخریب خانه شهر امکان پذیر نباشد. 6 نفر به این مصوبه رای مثبت دادند و چهار نفر رای سفید.

از دیگر نکات مطرح شده در جلسه شورای شهر کرمان، اعتراض کمال جوانمرد به نتیجه انتخابات شورا بود. او خبر داد که نامه اعتراضی در این خصوص به دست علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی رسانده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11618
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.