خوابگاه کودکان معلول و بی سرپرست سپهر بم وابسته به آموزش و پرورش نیست

محمد محسن بیگی می گوید که آموزش و پرورش استان کرمان همچون گذشته هرگونه تنبیه بدنی و اعمال خشونت در مدارس را محکوم کرده و در صورت مشاهده و هرگونه اتفاق در این زمینه با افراد متخلف به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

وی اظهار داشت که نظر به اهمیت موضوع و به منظور تاکید بر ممنوعیت هر گونه تنبیه بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در ابتدای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بخشنامه ای با عنوان « ممنوعیت هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان» به شماره ۱۰۰۳/۳۸۹۲۷/۳۸۰۰  صادر و به مدارس سراسر استان کرمان ارسال کرده است.

محسن بیگی با بیان اینکه مدیر مدرسه موظف است، همکاران خود را نسبت به موارد انضباطی آگاه و ممنوعیت تنبیه بدنی را تذکر دهد گفته  طبق بند ۱۵قانون پیشگیری از تخلفات اداری، مدیران مدارس موظف به ارسال گزارش تخلف کارکنان تحت امر خود می باشند در غیر این صورت خود نیز متخلف خواهند بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت که طبق  ماده ۷۷آیین نامه اجرایی مدارس اعمال هر گونه تنبیه از قبیل اهانت ، تنبیه بدنی و تعیین تکالیف درسی جهت تنبیه ممنوع است .

 به گفته محمد محسن بیگی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان موظف هستند، افراد متخلف در زمینه تبنیه بدنی را در اسرع وقت به هیأت بدوی به رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش استان معرفی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5156
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.