مراسم ارتحال هاشمی رفسنجانی در کرمان با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد

محسن هاشمی(پسر آن مرحوم) در این مراسم ضمن گرامیداشت و تشکر از حضور مردم در مراسمات پدر خود می‌گوید همدردی و حضور گسترده مردم باعث شد تا خانواده من راحت‌تر با این موضوع کنار بیایند.

او تاکید می‌کند آیت الله هاشمی هرگاه دچار مشکل و تعقیب و گریز با سازمان ساواک در زمان شاه بود برای امنیت و ارامش به شهر و روستای خود برمی گشتند.

وی درباره علاقه پدر خود به محل زادگاهش می‌گوید علاقه پدر من به کرمان تا همین اواخر ادامه داشت و در اخرین جلسات خود با استاندار کرمان باز مسائل توسعه ای از جمله کمبود آب کرمان را بررسی کردند.

هاشمی یک تفکر است

وزیر دادگستری که مهمان ویژه این مراسم بود در ابتدای سخنرانی خود ضمن قدردانی از حضور مردم برای شرکت مراسم‌های هاشمی می‌گوید عزت نزد خداست و به هر که بخواهد می‌دهد و ما در این مراسم‌ها شاهد بودیم که چگونه مردم با حضور گسترده خود به این مرحوم عزت دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی تاکید می‌کند که در این مراسم مردم با عشق امدند و کسی را مجبور نکردند که بیایند.

️او همچنین درباره ویژگی‌های شخصیتی این گونه می‌گوید که هاشمی یک شخص نبود یک شخصیت است،هاشمی در مسیر انقلاب یک فرمانده و مدیر میدانی بود.

وی معتقد است هاشمی یک تفکر است و مروج تفکر نوین  معاصر اسلامی، تفکر دوران ساز و تفکر انقلاب ساز بود که بیان این ویژگی‌ها و شناخت این شخصیت زمان زیادی را لازم دارد.

وی جمع شدن امروز مردم را به دلیل  تداوم راه انقلاب که همان راه هاشمی است دانست و گفت تفکرات هاشمی پایه این انقلاب بود که امام در قله آن ایستاده است.

پور محمدی از رابطه خوب هاشمی با مقام معظم رهبری صحبت کرد و گفت امام فرمودند: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

لازم به ذکر است که در این مراسم سران طوایف  استان سیستان بلوچستان نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8978
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.