مرحله اول مأموریت ستاد معین کرمان در حمیدیه پایان یافت

حجت الاسلام محمد محمودآبادی در این باره افزود: پس از ابلاغ دستور وزیر کشور مبنی بر حضور فعال استان کرمان در شهرستان سیل زده حمیدیه، ستاد معین در این شهرستان تشکیل و با انتقال تجهیزات و نیروی انسانی، زمینه کنترل بحران سیل در منطقه را فراهم کرد.
به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: اقدامات ستاد معین استان کرمان برای کنترل بحران سیل موجب رضایت مسئولان و مردم منطقه شده و هم اکنون وضعیت سفید در این شهرستان حاکم است.
حجت الاسلام محمودآبادی با اشاره به کنترل بحران سیل و تقویت سیل بندها توسط ستاد معین گفت: با حاکم شدن وضعیت سفید در منطقه و پس از هماهنگی با مسئولان شهرستان تصمیم گرفتیم بخشی از نیروها و تجهیزات ستاد را به کرمان بازگردانیم و بدین ترتیب پایان مرحله اول مأموریت ستاد در منطقه اعلام می شود.
مسئول ستاد معین استان کرمان در حمیدیه با اشاره به فعالیت 160 نیروی انسانی و 70 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ستاد معین افزود: با پایان یافتن مرحله اول کنترل بحران سیل، 50 درصد از نیروها و امکانات ترخیص می شوند و 50 درصد باقی مانده نیز حداقل تا 10 روز آینده در حمیدیه باقی می مانند و این تصمیم شامل نیروهای داوطلب و جهادی، نیروهای سپاه و موکب ها نخواهد بود.
محمودآبادی با اشاره به آغاز مرحله تثبیت اوضاع در حمیدیه بیان داشت: تا 10 روز آینده حدود 25 دستگاه ماشین آلات سنگین و 60نفر نیروی انسانی در منطقه حمیدیه مستقر هستند و در زمینه های مختلف خدمت رسانی خواهند کرد.
وی با بیان اهمیت مرحله بازسازی در شهرستان حمیدیه اظهار داشت: در مرحله سوم و بازسازی، نیروهای متخصص جایگزین بخشی از نیروهای فعلی خواهند شد.
کرمان به عنوان ستاد معین شهرستان حمیدیه در استان خوزستان از طرف وزارت کشور معرفی و بیش از 10 روز است که در زمینه های مختلف به مردم شهری و روستایی منطقه مشغول خدمت رسانی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27059
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.