مطالعه دقیق مجرب ترین متخصصان زمین شناسی بر روی گسل زرند

سیف الهی گفت که ستاد بحران استان تشکیل و تصمیمهایی در سه بخش اضطراری،پیشگیری و تصمیمها و تدابیر دراز مدت اتخاذ گردید.

 او اظهار داشت که ساختمان بیمارستان سینای زرند بعد از وقوع زلزله به طور کامل تخلیه و بیمارستان علی بن ابطالب تقویت شد، امکانات پزشکی، بهداشتی و درمانی را به طور کامل در شهرستان داریم.

به گفته سیف الهی انبارهای هلال احمر تقویت شده، مراکز امنیتی و حساس این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و نیروهای هلال احمر در تدارک راه اندازی کمپ هستند. معاون ستاد بحران کشور هم به زرند می آید.

 وی افزود روز سه شنبه عملا تمرکز کامل روی امداد رسانی و وضعیت شهر زرند صورت گرفت و با حضور مسئولان هلال احمر تصمیماتی خوبی در خصوص اقدامات پیشگیرانه انجام شد.

او با اشاره به شایعه هایی راجع به زلزله می گوید زلزله قابل پیش بینی نیست، در مجموع باید آمادگی کامل در شهرستان زرند وجود داشته باشد و دستگاههای زلزله نگار در سطح شهرستان منتشر شده اند.مردم مطمئن باشند نتایج علمی بررسی ها به مردم اعلام می شود.

سیف الهی می گوید که پیگیری ها برای بازسازی خانه های صدمه دیده نیز ادامه دارد.توزیع چادر در بین مردم شروع شده البته در این طرح ما دنبال این هستیم که چادرها به دست افرادی برسد که نیاز واقعی دارند به همین دلیل گروه های رصد و ارزیاب شکل گرفته است و کارها به خوبی در حال انجام است.

جانشین مدیریت ستاد بحران استان گفت که در زلزله روزهای گذشته زرند صدمات و خسارات جدی وجود نداشته، روز سه شنبه ستاد بحران شهرستان در زرند تشکیل شده و پنجشنبه نیز ستاد بحران استان در شهرستان زرند تشکیل می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5680
2 نظرات
  1. میلاد می گوید

    سلام خسته نباشید, بنده خیابان مطهری و شهید رجایی سکونت دارم.امشب و چند شب قبل صداهای غرش به گوش میرسه,به طوری که انگار هوا یا گازی از جایی تخلیه میشه,صدای غرش که بعد یک دقیقه قطع میشه و باز شروع میشه,هنگام این صداها هم زمین کمی میلرزه,همین چند دقیقه پیش هم این اتفاق افتاد,دلیلش چیه؟با تشکر

  2. امین می گوید

    سلام چرا نتایج تحقیقات روی گسل رو اعلام نمکنید گسل جدیده؟ یا همون گسل کوهبنانه؟ اگر جدیده طول ان چقدره؟ قرار بود تا جمعه نتایج تحقیقات مشخص بشه پس چی شد؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.