نخبگان‌کرمانی به مسابقات جهانی‌مهارت۲۰۱۷ اعزام می‌شوند

ایسنا_ مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان  با اعلام این خبر گفت که برگزیدگان نهایی شانزدهمين و هفدهمين مسابقات ملی مهارت پس از شركت در اردوهاي آماده سازي و گزينش نهايي، درچند رشته منتخب به چهل و چهارمين مسابقات جهانی مهارت ۲۰۱۷در ابوظبي اعزام خواهند شد.
محمدرضا جهانگیری گفته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت WSI هرسال مسابقات ملی مهارت را در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار کرده و نفرات منتخب هر دو سال یکبار به مسابقات جهانی اعزام می شوند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود که مسابقات جهانی مهارت بزرگترین رویداد آموزشی حرفه‌ای است که هر دو سال یک بار در کشورهای مختلفی برگزار می‌شود و امسال نیز تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ رشته فنی و حرفه‌ای در مسابقات جهانی مهارت۲۰۱۷ ابوظبی شرکت می‌کنند که یک رقابت کننده، یک کارشناس و دو مترجم تیم از استان کرمان در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی تبادل تجربيات و نظرات نظامهاي آموزش فني و حرفه اي از طريق سمينار اجلاس و مسابقات به منظور ارتقاء مهارت جوانان و نيروي كار، اشاعه اطلاعات در زمينه استانداردهاي ملي مهارت، تشويق جوانان براي آموزش هاي متناسب با شغل، ايجاد تسهيلات در ارتباطات و ديدارها ميان مسئولين و كارشناسان سازمانهاي آموزش فني و حرفه اي در سراسر دنيا، ترغيب در امر تبادل اطلاعات و تجارب ميان جوانان متخصص در سراسر دنيا را از جمله اهداف سازمان جهانی مهارت WSI از برگزاری این مسابقات عنوان کرد.
گفتنی است در مسابقات جهانی 2013 آلمان و 2015 برزیل نیز به ترتیب امین ایرانمنش در رشته فناوری خودرو و علیرضا حمامی زاده در رشته الکترونیک از استان کرمان موفق شدند مدال افتخار مسابقات را کسب کردند.
علیرضا عبدالکریمی مهارت آموخته رشته الکترونیک و مجید رنجبر کارشناس رشته ساخت و تولید بعنوان اعضای تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران مهرماه به مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی اعزام خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14545
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.