نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در استان دیگری برگزار می‌شود

«امید فدایی» علت اصلی برگزاری این نمایشگاه در استان دیگری را اینگونه بیان کرد که هدف این نمایشگاه توسعه توانمندی‌های استان و جذب سرمایه پذیر است که استان‌های دیگر از این لحاظ مکان بهتری به شمار می‌روند.

او همچنین درباره انتخاب استان برای برگزاری این نمایشگاه می‌گوید فعلا با خراسان رضوی(سایت مشهد) وارد مذاکره شدیم ولی هنوز زمان قطعی مشخص نیست ولی قطعا در نیمه اول سال است.

وی درباره مشخص نبودن زمان دقیق این نمایشگاه گفت: با توجه به این که ما درخواست کردیم تا همزمان با نمایشگاه بزرگ دیگری برگزار شود، هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

فدایی علت درخواست همزمان نمایشگاه دستاوردهای استان کرمان با نمایشگاه بزرگ دیگری را این گونه تشریح کرد که با این کار هم  بازدید کننده بیشتری خواهیم داشت و هم این که در تبلیغات می‌تواند این کار خیلی موثر باشد.

او تاکید می‌کند که هدفمان از برگزاری این نمایشگاه فقط نمایش نیست بلکه هدفمان این هست که برای شرکت‌هایی که شرکت می‌کنند فایده اقتصادی داشته باشد.

وی می‌گوید من دورنمای بسیار خوبی برای این نمایشگاه ترسیم می‌کنم و همچنین امیدوارم بتوانیم این نمایشگاه‌ را در استان‌های دیگر برگزار کنیم و متقابلا پذیرای سایر نمایشگاه‌ها از استان‌های دیگر هستیم.

سیاست نمایشگاه کرمان تبدیل شدن به بازوی اقتصاد استان است

سایت دائمی نمایشگاه کرمان دو سال است که شروع به کار کرده؛‌در این باره مدیر عامل این نمایشگاه معتقد است با توجه به این که سایت نمایشگاه مقداری از شهر فاصله دارد ولی مردم استقبال خوبی از نمایشگاه‌ها دارند و این خود نشانه رضایت مردم است.

وی سیاست نمایشگاه‌های کرمان را تبدیل شدن به بازوی اقتصادی و رفتن به سمت تخصصی شدن و فاصله گرفتن از نمایشگاه فروش دانست.

فدایی تاکید می‌کند که سیاست ما کمک کردن به اصناف و توسعه اقتصادی مردم است.

وی درباره سطح کیفیت این نمایشگاه‌ها می‌گوید با توجه به نام بین المللی که داریم سعی بر این داریم که کیفیت کارمان را هم در سطح بین المللی باشیم و راه را برای حضور د شرکت های بین المللی در کرمان باز کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.