هشدار به خودروسازی ها خودروهای خود را انبار نکنید

عباس تابش در رابطه با تولید خودرو در خودروسازی بم اظهار کرد: برای تامین قطعات خودروسازی تدابیری اندیشیده شده تا به شکل دیگر واردات قطعات داشته باشیم تا این صنعت پایدار بماند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی خودرو در خودروسازی‌ها انبار شده است افزود: به این خودروسازی‌ها هشدار داده شده تا نسبت به فروش این خودروها اقدام کنند تا نیاز جامعه به این محصولات را کم کنند.

او در ادامه به تامین نشدن نیاز یکی دو تا از خودروسازی‌ها اشاره کرد و گفت: تدابیری اندیشیده شده تا مشکلات به وجود آمده از راه دیگری حل شود.

تابش با تاکید بر دو معیار کیفیت و قیمت منطقی به عنوان شاخص‌های اصلی مدنظر مصرف‌کنندگان تصریح کرد: برای رعایت حقوق مصرف‌کننده از سوی واحدهای تولیدی، ارزان فروشی شرط لازم است ولی کافی نیست.

به گفته وی هیچ تغییری در قیمت تحویل خودرو به مصرف‌کننده نداشته‌ایم و تدابیر افزایش فروش فوری‌ها و افزایش تحویل تعهدات عقب افتاده با افزایش تولید قیمت‌ها را تعدیل خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده به عنوان تنها متولی کارشناسی قیمت در کشور است، دو نوع افزایش قیمت وجود دارد که یکی مربوط به گرانی کالا و دیگری گران فروشی کالاست که سازمان حمایت مسئول بخش دوم این موضوع است و گرانی کالا به‌دلیل عدم تامین به اندازه محصول در بازار بوجود می‌آید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.