وضعیت نامه‌های ارسالی معصوم‌زاده به شهرداری بررسی شد

سید مهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای شهر عنوان کرد: خانم معصوم زاده عضو شورا در جلسه قبل اعلام کرد 29 نامه به شهرداری ارسال کرده اند که پاسخی داده نشده است.

وی ادامه داد: با بررسی 29 نامه  مشخص شد 6 فقره از این نامه ها مربوط به اردیبهشت ماه و تیرماه سال 96 بوده که مربوط به فعالیت شورای چهارم و شهرداری قبل بوده است.

شهردار می گوید: 5 فقره از نامه ها نیاز به پاسخ نداشته و جهت اطلاع شهرداری بوده و 6 فقره از این نامه ها در همان زمان خود پاسخ داده شده است.

وی افزود: 11 فقره نامه دیگر وجود دارد که پاسخ آنها اخیرا داده شده و بعضا کارهایی بوده که انجام شده و پاسخ آن نامه ها از ما خواسته نشده بود.

عالم زاده درباره دیگر نامه ها اظهار کرد: یک نامه مربوط به درخواست انجمن دیابتی عرفان بوده که نماینده انجمن به شهرداری مراجعه نکرده است.

وی تصریح کرد: نامه هایی مربوط به امکانات فرهنگی آموزشی برای ایتام و رفع مشکل آب کشتارگاه بوده که انجام شده و در زمینه آسانسورهای پل روبروی بیمارستان شهید باهنر، مشکل فنی وجود داشته است.

شهردار تاکید کرد: در راستای ایجاد فرهنگسرای سلامت که دو نامه مربوط به آن بوده، ما زمین را مشخص کردیم و قرار بود سازمان نظام پزشکی برای احداث این مکان مراجعه کند و نکرد. مثل اینکه نظام پزشکی منظورشان این بوده که عوارض را به جای پرداخت به شهرداری در احداث پارک هزینه کنند.

وی با اشاره به نامه مربوط به سگ های ولگرد بیان کرد: این بحثی است که در شهرداری پیگیری می شود و همه از چالش های آن مطلع هستند. همچنین نامه دیگر درباره تعیین تکلیف کشتارگاه و تصفیه خانه فاصلاب آن بود که اعتبار و سرفصل بودجه برای تصفیه خانه آن نداشتیم.

به گفته عالم زاده: یک نامه درباره پارک سالمندان بوده که به  نامه پاسخ داده نشده و عذرخواهی می کنیم، هرچند اگر خیلی مهم بود باید یک ماه بعد یک پیرو برای آن زده می شد.

شهردار به این موضوع که همه نامه ها را می توانیم در اختیار اصحاب رسانه قرار بدهیم گفت: همکاران من در مجموعه شهرداری در رابطه با 28 نامه ارسالی کمیسیون بهداشت شورا هیچ کوتاهی نکرده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28421
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.