پذیرش ۱۵۴ هزار و ۸۳۶ مسافر در ستاد اسکان نوروزی

محمد محسن بیگی اظهار کرد از روز ۲۶ اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی سال نو در مجموع ۳۸ هزار و ۹۳۳ خانوار در ستاد اسکان مسافران نوروزی سال ۱۳۹۶ آموزش و پرورش استان کرمان اسکان داده شده‌اند که آمار افراد  پذیرفته شده در نوروز ۹۶ نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی با توجه به اسکان ۳۰ هزار و ۴۶۸ خانوار در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان در نوروز سال ۱۳۹۵ می‌گوید آمار خانوارهای اسکان یافته در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان در سال جاری در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۹ درصد رشد داشته است.
به گفته وی در سیزدهمین روز از بهار سال جاری نیز ۳۴۴ مسافر در قالب ۷۵ خانوار و ۷۹۲ نفر روز از خدمات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان استفاده کرده‌اند.
او با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به یک هزار و ۶۰۰ فرهنگی مسافر در کلینیک پزشکی فرهنگیان افزود در این کلینیک ۵ هزار و ۸۵۶ نفر، از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی از خدمات درمانی استفاده کرده‌اند. وی از ارایه خدمات آزمایشگاهی رایگان به ۶۰ نفر از مسافران فرهنگی استان در ایام نوروز نیز خبر داد.

محسن بیگی تصریح کرد اکثر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان به ترتیب از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان شمالی، فارس و همدان  هستند.
وی در ادامه افزود شهرستان‌های کرمان، سیرجان، راور،شهربابک، انار، بم و جیرفت  به ترتیب  بیشترین آمار  پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی با توجه به راه اندازی ۳۳ پایگاه اسکان در شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار کرد  ۴۳۱ مدرسه در قالب پنج هزار و ۱۶۰کلاس درس و خوابگاه‌ها، اردوگاه‌های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه‌های معلم، سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌های مدارس این اداره کل در سراسر استان پس از تجهیز و آماده سازی در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفت.
ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان با حضور یک هزار و ۵۲۵ نفر عوامل ستادی و اجرایی، روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ افتتاح و تا روز ۱۳ فروردین سال جاری پذیرای میهمانان نوروزی استان  در شهرستان‌ها و مناطق مختلف بود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10804
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.