دود بی پولی اتوبوسرانی کرمان در چشم کارکنان

یکی از این کارمندان به «کرمان نو» می‌گوید حدود هشت ماه است که حقوق عقب افتاده داریم و 13 ماه است که بیمه برای آن‌ها رد نشده ولی از حقوق ان‌ها این حق بیمه کم شده است.

وی در پاسخ به این سوال که شرکت اتوبوسرانی حدود چند کارمند قراردادی دارد می‌گوید تعداد ما 113 نفر است که این مشکل را داریم.

وی حتی می‌گوید با وجود داشتن دفترچه بیمه دیگر دفترچه بیمه مان را تمدید نمی‌کنند  وما برای دکتر رفتن مجبوریم آزاد پرداخت کنیم.

اگرچه  این افراد از 4 ماه حقوق عقب افتاده خود گله کردند اما رییس سازمان اتوبوسرانی کرمان در گفت و گو با «کرمان نو» معقتد است که این افراد تنها دو ماه حقوق عقب افتاده دارند که با وجود این که این افراد قراردادی هستند عقب افتادن حقوق دو ماهه مساله خاصی نیست.

به گفته محمود ایرانمنش از حق بیمه‌ای که این کارمندان نسبت به عدم پرداخت آن‌ تجمع  داشتند تنها هشت ماه است که پرداخت نشده در حالی که به گفته کارمندان 13 ماه است که بیمه برای آن‌ها رد نشده است.

مشکل اصلی سازمان اتوبوسرانی پرداخت نشدن یارانه اتوبوسرانی است

ایرانمنش علت اصلی ایجاد این مشکلات در سازمان اتوبوسرانی را پرداخت نشدن یارانه اتوبوسرانی است که باید توسط دولت پرداخت میشد.

وی افزود:در سال سومی هستیم که هیچ گونه یارانه‌ای پرداخت نشده و این عدم پرداخت یارانه هزینه‌های سازمان را جبران نمی‌کند.

وی می‌گوید پولی که از مردم بابت جایجایی گرفته می‌شود حدود یک سوم مبلغ تمام شده برای ما است.

او این یارانه را شامل یارانه سوخت،یارانه بلیط و یارانه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی می‌داند که کرمان آخرین اتوبوسی را خریداری کرد مربوط به سال 90 است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15893
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.