کاهش جرائم خشن در استان

سردار «رضا بنی‌اسدی‌فر» امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه پلیس استان و یگان‌های نمونه سپاه و ارتش به مناسبت هفته ناجا گفت که استان کرمان با وجود شرایط خاص خود، قرار گرفتن در جغرافیای شرق کشور و هم‌جواری با استان‌های هم‌مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان، از امنیت مطلوبی برخوردار است که این امر به همت همه مأموران انتظامی، نظامی و امنیتی حاصل شده است.
وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این‌که «نیروی انتظامی با تأمین امنیت مردم، آبروی نظام جمهوری اسلامی است»، افزود که خدا را شاکریم اقدامات نیروهای مسلح کشور از جمله نیروی انتظامی، موجبات رضایت‌مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد که نمایندگان مجلس در راستای تقویت لجستیگ مجموعه انتظامی سراسر کشور همت گذاشته‌اند و مجمع نمایندگان استان کرمان به‌واسطه درک شرایط امنیتی از این طرح حمایت جدی داشته‌اند.
بنی‌اسدی‌فر افزود که نیروی انتظامی مأموریت‌های متعددی را از مرزبانی تا رصد فضای مجازی بر عهده دارد و در این راه با استفاده از جوانان ایثارگر و نخبه، تلاش می‌کند.
وی به افزایش تحرکات عملیاتی نیروی انتظامی در سال جاری نیز اشاره کرد گفت که امسال شاهد افزایش تلاش‌های نیروهای انتظامی بوده‌ایم که منجر به کاهش جرایم به ویژه جرایم خشن از جمله سرقت‌های مسلحانه، قتل و …. شده است.
بنی‌اسدی‌فر به افزایش برخورد با معضل مواد مخدر نیز اشاره و خاطرنشان کرد که امسال تاکنون بیش از 60 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور ش که با تلاش مأموران انتظامی استان کرمان، آئین‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد.
وی بر تقویت بیشتر نیروی انتظامی با همت نمایندگان مجلس و سایر مسئولان دست‌اندرکار نیز تاکید کرد و ادامه داد که این امر موجب اجرای بهتر و اثرگذاری بیشتر مأموریت‌های انتظامی خواهد شد.
بنی‌اسدی‌فر افزود که هماهنگی و تعامل موجود در شورای تأمین استان موجب شده که نسبت به سنوات گذشته شاهد افزایش کیفیت خدمات انتظامی در جامعه باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14635
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.