کسب مقام اول پست/ استان کرمان در بین ادارات پست کشور

در همایش سراسری مدیران و معاونین شبکه پستی کشور از اداره کل پست استان کرمان که در زمینه ارتقاء شاخص های پستی درسال۹۴ رتبه اول را کسب نمود، تجلیل و تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی پست استان کرمان، همزمان با برگزاری همایش سراسری مدیران و معاونین شبکه پستی کشوربا عنوان «تبیین سیاست های سال ۹۵ «که با حضور دکتر واعظی، وزیرارتباطات و فن آوری اطلاعات برگزار شد از پست استان کرمان که موفق به کسب بالاترین امتیاز در چهار شاخص عملکردی شامل: کیفیت، ترافیک، درآمد و هزینه در سال ۹۴ شد، تجلیل شد.
دراین مراسم اکبری، مدیرکل پست استان کرمان، در سخنانی، تعامل و برقراری ارتباط مؤثر با استاندار و سایر مدیران استانی را مهمترین دلیل این موفقیت برشمرد و افزود: در ابتدای قبول این مسئولیت با در نظر گرفتن مهم ترین اصل مدیریت که همان روابط عمومی است، در دیدارهای جداگانه و مستمر اقدام به برقراری تعامل گسترده با مسئولان و مدیران استانی پرداختم. اکبری در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل موفقیت در استان، تغییر دیدگاه نسبت به بخش خصوصی و همکاری مؤثر با این بخش بود که منجر به افزایش ترافیک و رضایتمندی این بخش از همکاری با پست شد.
مدیرکل پست استان کرمان افزود:دیگر عامل موفقیت در استان را استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه در بخش های مهم و ایجاد نظارت مؤثر و همه جانبه در همه بخش های ستادی و اجرایی دانست.
اکبری درادامه بیان داشت: نگاه از منظر مشتری را در جهت افزایش کیفیت و بهینه سازی امور ضروری دانست و یادآور شد، پست به عنوان یک شرکت خدماتی که با مشتری ارتباط رو در رو دارد می بایست مشتری مداری و خدمت محوری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد و خدمات را براساس نیازهای مشتری طراحی و عرضه نماید. اکبری رعایت حقوق شهروندی را لازمه فعالیت های پستی عنوان و خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مشتریان داخل و خارج کشور باید در نهایت شفافیت و صداقت صورت می پذیرد.
وی استفاده از نیروهای جوان خلاق و با انگیزه را در سمت های مدیریتی ضروری خواند و گفت: تحول شبکه پستی در گروی استفاده از نیروهای تحول آفرین است. ایشان اعتماد و امانتداری را سرمایه بزرگ پست دانست و گفت: مردم از پست در ارایه خدمات متنوع و گسترده، سرعت، دقت و امنیت را انتظار دارند که می بایست تمامی تلاش همکاران بر تحقق خدمات باکیفیت به هم استانی ها و ساده سازی امور معطوف گردد.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=125

نظرات بسته شده است.