کلنگ زنی ۳ مدرسه خیرساز در بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت

احمد امینی روش در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه مدرسه خیر ساز در بخش اسماعیلی این شهرستان گفت که دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات و عقب ماندگی های این منطقه تلاش می کند.
فرماندار جیرفت افزود که انجمن خیرین مدرسه ساز به همت دولت تدبیر و امید در این شهرستان راه اندازی شد که با افتتاح این انجمن در سه سال گذشته 25 پروژه آموزشی در جیرفت افتتاح و کلنگ زنی شده است.
امینی روش ادامه داد که باید روحیه مشارکت پذیری در تامین زیرساخت های تعلیم و تربیت نهادینه شود .
وی گفته از زمان شروع به کار مدیریت جدید آموزش و پرورش این شهرستان تحولات خوبی در حوزه این بخش و ساخت فضاهای آموزشی صورت گرفته است.
امینی‌روش به زمینه جذب خیران مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت که در این راستا اقدامات خوبی انجان شده اما برای رسیدن به هدف نهایی باید تمام نهادها همکاری لازم را داشته باشند.

بخش اسماعیلی در اولویت است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این مراسم حضور داشت گفت که مدرسه سه کلاسه خیرساز شهید حسین زاده در روستای نورآباد بخش اسماعیلی با زیربنای ۱۱۰متر مربع کلنگ زنی شد و پیش بینی می شود طی دوماه آینده به بهره برداری برسد.
احمد اسکندری از گلنگ زنی مدرسه خیرساز شش کلاسه فدک با زیر بنای ۲۵۰ مترمربع در بخش اسماعیلی، مدرسه ابتدایی حر در روستای ده نو توسط بنیاد مستضعفان و سازمان نوسازی مدارس با زیربنای ۶۵۰ متر و اعتبار ۹ میلیارد ریال خبر داد.
اسکندری ادامه داد که با توجه به محرومیت این بخش ما بخش اسماعیلی را در اولویت قرار دادیم .
وی همچنین با اشاره به دو خیر مدرسه ساز که امروز مدرسه آنها کلنگ زنی شد گفت که این دو بزرگوار هرگز راضی نشدند نامی از آنها برده شود و در مراسم نیز شرکت نکرد.
اسکندری از فرماندار جیرفت تشکر کرد و گفت که اعتبارات خوبی در بحث عمرانی به آموزش و پرورش اختصاص داده شده که جای تقدیر دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6873
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.