کمبود میوه، آجیل و شیرینی برای شب یلدا در کرمان نداریم

محمدرضا خواجویی امروز 25 آذرماه در نشست خبری اظهار درباره آخرین وضعیت توزیع لاستیک در استان کرمان کرد: در حال حاضر لاستیک موردنیاز در استان و کشور وجود دارد و از ابتدای مهرماه تاکنون 8180 حلقه لاستیک سبک و 12 هزار و 330 حلقه سنگین در استان کرمان جذب کرده ایم.

به گزارش ایسنا، خواجویی با بیان اینکه کرمان براساس ناوگان حمل و نقل باری رتبه دهم کشور را دارد و خودروهای حمل بار استان 12 هزار و 500 دستگاه است تصریح کرد: برای حمل و نقل برون شهری 7 هزار و 230 حلقه لاستیک از طریق اداره کل راهداری در حال توزیع است و مابقی مربوط به حمل و نقل درون شهری است.

کرمان در جذب لاستیک جزو چهار استان برتر

وی بیان کرد: کرمان در جذب لاستیک جزو چهار استان برتر و به نسبت کامیون ها نخستین استان است که بیش از 80 درصد جذب لاستیک را داشته است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بین اینکه تقاضای کاذب در بازار ایجاد شده وبرخی فکر می کنند لاستیک نیست و آن را می گیرند و در منازل نگهداری می کنند افزود: سالانه 5 میلیون حلقه لاستیک باری در کشور نیاز داریم که یک میلیون در لاستیک بارز تولید و مابقی توسط دولت با ارز دولتی تامین می شود.

خواجویی درباره کالاهای اساسی موردنیاز مردم نیز بیان کرد: در حال حاضر در مرکز استان بیش از 8 هزار تن موجودی برنج داریم و در گوشت نیز، گوشت گرم و منجمد از استرالیا و کشورهای دیگر وارد می شود و در هفته بیش از 8 تن در استان توزیع می شود.

در تمام کالاها هیچ کمبودی نداریم

خواجویی تصریح کرد: در تمام کالاها هیچ کمبودی نداریم و در مناسبت ها که تقاضا افزایش پیدا می کند نیز با برگزاری نمایشگاه ها، کالاها توزیع و قیمت ها را در سطح بازار کنترل می کنیم.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه 29 رسته اجناس و کالاها قیمت گذاری و توسط اصناف پیشنهاد داده، آنالیز و مصوب خواهد شد خاطر نشان کرد: در بحث شب یلدا نیز هماهنگی شده و کمبود میوه، آجیل و شیرینی نداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21990
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.