کنگره شهدای طلبه و روحانی شرق استان کرمان برگزار شد

کنگره بزرگداشت شهدای روحانی شرق استان کرمان با حضور حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، حجت‌السلام دانشی امام جمعه بم، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان بم در محل مهدیه سپاه برگزار شد.

به گزارش تسنیم، در این مراسم حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم با بیان اینکه مسئولان نظام‌ و مردم در برابر شهدا و خانواده‌های آنها مسئول هستیم چرا که هر چه داریم به‌واسطه خون شهداست اظهار داشت: مسئولان ما در دیپلماسی و روابط خارجه باید هوشمند باشند و فریب دشمن را نخورند.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان نظام و اسلام تمام شدنی نیست گفت: شهدا در برابر دشمن سر خم نکردند و برای دفاع از آرمانهای نظام اسلامی تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند.

امام جمعه بم با اشاره به اینکه امروز نیز تنها راه موفقیت ما ادامه دادن راه شهدا است افزود: تجربه چهل سال انقلاب نشان داده است که هر جا در برابر دشمن کوتاه آمده و عقب‌نشینی کردیم دشمن پیشروی کرد.

وی با بیان اینکه شهدا با تاسی از مکتب عاشورا به جبه‌های حق علیه باطل رفتند و در این راه خود را جاودانه کردند گفت: امروز نیز شهدای مدافع حرم نشان دادند که نسل جوان ما ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و از عاشورا الگو گرفتند.

به گزارش تسنیم کنگره شهدای طلبه و روحانی شرق استان کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی و مداحی مداح اهلبیت‌(ع) حاج مهدی سلحشور همراه بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25640
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.