گازرسانی به ۲ شهر و ۵۳ روستای استان در هفته دولت

به نقل از ایسنا ـ محمدعلی ودیعتی در ارتباط با پروژه های هفته دولت در استان کرمان گفت که در هفته دولت سال جاری ۱۷ هزار خانوار شهری و روستایی استان در قالب ۲ شهر بروات و دهج و ۵۳ روستا در سراسر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند. این پروژه ها با اعتباری بیش از ۶۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید است.
ودیعتی، تلاش وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران و شرکت گاز استان کرمان را در گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد که با اجرای این پروژه ها در سال های ۹۴ و ۹۵ درصد برخورداری خانوار روستایی استان کرمان به ۳۳ درصد و درصد خانوار شهری به ۸۷ درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقدامات مهم و ماندگار نظام در همه عرصه های فرهنگی، علمی، اقتصادی و عمرانی دانست و گفت که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر این شرکت با پشتکار همیشگی توانسته برگ زرینی در راستای خدمات گازرسانی در استان رقم بزند به طوری که اکنون شاهد بهره مندی ۴۸ شهر و ۸۳۲ روستای استان کرمان از نعمت گاز طبیعی هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13669
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.