۱۳ میلیارد تومان کالای امدادی و اهدایی به حمیدیه ارسال شد

رضا فلاح در از برپایی یکصد پایگاه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در ساسر استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از یک میلیارد تومان وجه نقد در پایگاه‌های استان کرمان برای کمک به مردم آسیب‌دیده شهرستان حمیدیه جمع‌آوری شده است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه تا کنون 171 تن اقلام امدادی به ارزش ریالی 5 میلیارد تومان شامل پتو، چادر و موکت به شهرستان حمیدیه ارسال شده است گفت: 275 تن اقلام اهدایی مردم استان کرمان به ارزش ریالی 7 میلیارد تومان شامل اقلام زیستی، غذایی، پوشاک، امدادی، تجهیزات و … بوده و 50 تن اقلام زیستی، غذایی و بهداشتی به ارزش ریالی یک میلیارد تومان آماده‌سازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه جمعا اقلام امدادی و اهدایی ارسالی و آماده ارسال به شهرستان حمیدیه 496 تن به ارزش ریالی 13 میلیارد تومان بوده عنوان کرد: این کمک‌ها به صورت زمینی و هوایی به حمیدیه خوزستان ارسال شده است.

وی از اعزام و حضور 76 نیروی امدادی و داوطلب با مدیریت معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به حمیدیه خوزستان خبر داد و افزود: ارزیابی و امدادرسانی در بیش از 20 روستا و 5 اردوگاه انجام شده است.

فلاح با بیان اینکه تاکنون 27 هزار نفر در شهرستان حمیدیه توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اسکان و امدادرسانی شدند گفت: به صورت روزانه با عوامل امدادی و ستادی استان در حمیدیه ارتباط ویدیویی داشتیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27207
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.