۷۲ هزار نفر در جیرفت سرشماری اینترنتی انجام دادند

وی با بیان اینکه سرشماری حضوری نفوس و مسکن نیز از ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود اضافه کرده مراجعه مأموران سرشماری به منازل از این تاریخ انجام می‌شود که انتظار می‌رود تا مردم در این مرحله هم با آمارگیران همکاری داشته باشند.
امینی روش خاطرنشان می‌کند ۸۶۰ نفر به عنوان مأمور سرشماری در شهرستان جیرفت ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۸۶ نفر آنها برای مصاحبه دعوت شدند که ۱۸۴ نفر آنها سابقه سرشماری در سنوات گذشته را دارا بودند.
او می‌گوید ۸۵ نفر از مجموع ۱۰۲ نفری که به عنوان مأمور سرشماری در کلاس‌های آموزشی شهرستان جیرفت شرکت کردند جذب و ۹ نفر هم به عنوان نیروی ذخیره انتخاب شدند. همچنین ۱۶ کارشناس مسئول فنی در امر سرشماری نفوس مسکن شهرستان جیرفت همکاری می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سرشماری در این زمان که فصل کاشت و برداشت محصولات کشاورزی در جیرفت است، تصریح کرده بهترین فرصت برای سرشماری حضوری در جیرفت بین ساعت ۱۲ تا ۱۴ است. او تاکید کرده بحث سرشماری با جدیت پیگیری می‌شود چرا که یکی از تصمیمات مهم برای شهرستان و کشور است.

این در حالی است که امید علی پارسا رئیس مرکز آمار ایران گفته میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی نسبت به روزهای گذشته بسیار چشمگیر بوده و ما با هدف کاهش ترافیک اقدام به تمدید مهلت سرشماری اینترنتی به مدت سه روز تا پایان روز سه‌شنبه (۲۷ مهر) کردیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=4741
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.