3000 واحد مسکن مهر کرمان مشکلات قضایی دارند

علی حاجی‌زاده امروز در شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: در شمال استان 33 هزار واحد مسکن مهر اعم از تعاونی، خودمالک و تفاهمنامه سه جانبه داریم که قریب به 25 هزار واحد رسما افتتاح و تحویل مردم شده است.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه از باقی مانده مسکن مهر در استان نزدیک به یک هزار واحد فاقد متقاضی است، افزود: این واحدها در حال تعیین تکلیف است و قرار است برخی به مددجویان کمیته امداد واگذار و بخش دیگر از طریق بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در حال تعیین تکلیف است.
حاجی زاده تصریح کرد: بخش زیادی از واحدهای باقی مانده که عمدتا تعاونی هستند مشکلات قضایی دارند و قریب به 3 هزار واحد را شامل می شود که باید تعیین تکلیف شود.
وی بیان کرد: قریب به 4 هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر داریم که بعضا عملیات اجرایی آنها فعال و یا راکد و غیرفعال است.
معاون راه و شهرسازی استان کرما در ادامه گفت: اولین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری هفته قبل در تهران برگزار شد که کرمان به عنوان استان برتر در این نمایشگاه اعلام شد.
به گزارش ایسنا، سیدمصطفی موسوی آیت‌اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه گفت: در زمینه مدارس مسکن مهر باید از سوی نوسازی مدارس پیگیری و 700 مورد ملی به اتمام برسد و موارد باقی مانده در اعتبارات سال آینده دیده شود.
وی افزود: همچنین باید سهم وزارتخانه برای مدارس در مسکن مهر از طریق راه و شهرسازی پیگیری و اعتبار دریافت شود زیرا وزیر اعلام کرده که این موارد را تامین اعتبار می کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23501
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.