با انتشار نتیجه بررسی کیفی وزارت ارشاد |هفته‌نامه [تجارت شرقی] رتبه یک هفته‌نامه‌های کشور شد

در آخرین نتایج رتبه‌بندی هفته‌نامه‌های کشور که به‌تازگی در وبگاه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد منتشرشده، هفته‌نامه «تجارت شرقی» کاری از موسسه مطبوعاتی «پیام‌آوران کرمان» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی «آنیتا امیرتیموری» موفق شد با اخذ امتیاز 71، در کنار نشریاتی چون تجارت فردا، جهان سینما و صنعت حمل‌ونقل در رتبه یک (ممتاز) فهرست رتبه‌بندی هفته‌نامه‌های کشور قرار گیرد.

این در حالی است که هفته‌نامه‌های مطرحی همچون صدا به سردبیری محمد قوچانی، ایران فردا و چلچراغ در رتبه دو و پس از هفته‌نامه «تجارت شرقی» قرار گرفتند. نشریاتی چون امید جوان، پنجره، خودروی امروز و سلامت در رتبه سه قرار دارند. همچنین در این فهرست، اسامی هفته‌نامه‌های محلی و منطقه‌ای استان کرمان به چشم می‌خورد.

هفته‌نامه منطقه‌ای استقامت به سردبیری محمد لطیف کار و هفته‌نامه‌های استانی امید کرمان به سردبیری احسان جمالی زاده، پایان هفته، دقیانوس، سمنگان، فردای کرمان به مدیرمسئولی محمد لطیف کار، کمنزیل، مستضعفین، مهر ما و ندای اعتدال کرمان با کسب 30 امتیاز در کنار هم در رتبه پنج در پایین جدول ارزیابی کیفی هفته‌نامه‌های کشور قرار گرفتند.

پیش‌ازاین روزنامه «پیام ما» به صاحب‌امتیازی موسسه مطبوعاتی «پیام‌آوران» و سردبیری «بردیا امیرتیموری» عنوان باکیفیت‌ترین روزنامه استان را در فهرست رتبه‌بندی روزنامه‌های کشور که چندی پیش منتشرشده بود، کسب کرد. در همین راستا از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد، دو نفر از روزنامه «پیام ما» جهت شرکت در دوره سطح یک کشوری، ویژه روزنامه‌های برتر استان‌ها، به تهران دعوت شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.