انتقاد معاون استاندار کرمان از آماده نشدن سیل بندهای کرمان

نشست عمومی شورای شهر کرمان در حالی برگزار شد که در ابتدای جلسه مشرفی عضو شورای شهر کرمان از انتقاد معاون عمرانی استاندار کرمان نسبت به همکاری نکردن شهرداری در خصوص سیل بندهای کرمان خبر داد.

مشرفی گفت آقای موسوی گفتند که آنچه استانداری درباره‌ی سیل‌بندها باید انجام می‌داده، انجام داده است. مثلا در سیل‌بند جنوب‌شرقی شهر، معاونت عمرانی کار خود را انجام داده ولی برای آنچه شهرداری باید اقدام می‌داده هیچ کاری نکرده است.

فضای سبز کرمان در  دوره های گذشته بهتر نگهداری می شد

مشرفی در ادامه صحبت های خود به خشکی درختان سطح شهر اشاره کرد و گفت قبلا می‌گفتند کاج‌های جلوی برج اول به خاطر فاضلاب است که خشک شده ولی الان می‌بینیم کاج‌های دیگر در بلوار جمهوری هم دارند خشک می‌شوند. همچنین، کاج‌های ورودی مسجد صاحب‌الزمان هم که چند ده ساله‌اند، در حال خشک شدن هستند.

به گفته وی شهرداری باید  افرادی که متولی فضای سبز هستند را مجدد مورد بررسی قرار دهند. شاید لازم است که به چارت قدیم برگردیم. به نظر می‌رسید آن زمان، فضای سبز بهتر از الان نگهداری می‌شد.

 مرکز پژوهش های شورای شهر کرمان راه اندازی می شود

فرشاد رییس شورای شهر کرمان از تاسیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرمان خبر داد و گفت اساس نامه این مرکز به تمامی اعضای شورای شهر داده می شود  و در جلسه‌ آینده‌ شورا درباره‌ی آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

به گفته فرشاد اساسنامه‌ی تیپ این مراکز از سوی شورای عالی استان‌ها به مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ابلاغ شده است.

مصوبه ای که صحن علنی شورای شهر کرمان را به حاشیه کشاند

خدادادی رییس کمیسیون خدمات شهری کرمان که طبق روال همیشگی جلسات در حال قرائت مصوبات کمیسیون متبوع خود بود خوستار تصحیح یک مصوبه شد. به گفته خدادادی شورای شهر کرمان مصوبه ای داشته که قدرالسهم از املاک زیر 500 متر مربع گرفته شود که این مصوبه خلاف قانون است.

در این بین مویدی ضمن تکمیل صحبت های خدادادی گفت گرفتن این پول توسط شهرداری خلاف قانون است و مصوبه شورا خلاف نص قانون است و باعث نارضایتی تعدادی از مردم شهر شده است.

یکی دیگر از مصوبات جلسه روز گذشته شورای شهر نام گذاری حد فاصل خیابان چمران – فلسطین به نام سادات خشرو بود.

در پایان جلسه نیز اعضای شورای شهر کرمان از خبرنگاران به مناسبت  روز خبرنگار تقدیر کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32299
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.