تشریح سیاست های کلان قوه قضائیه برای مردم

رئیس شورای قضایی بیان کرد: سیستم قضایی در هفته قوه قضائیه رویکردها و سیاست های کلان این قوه را برای مردم تشریح و تبیین خواهد کرد.

یدالله موحد در نشست شورای قضایی با موضوع گرامیداشت هفته قوه قضائیه و با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد اظهار کرد: خدمات دستگاه قضایی در چهار دهه اخیر و همچنین چشم اندازهای آینده سیستم قضایی در هفته قوه قضائیه برای مردم تبیین خواهد شد.

وی گفت: هدف و رویکرد ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه تبیین خدمات دستگاه قضایی کشور و استان است.

رئیس شورای قضایی تصریح کرد: هفته اول تیرماه در راستای ارج نهادن به جایگاه قضاء و تکریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی نخستین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان هفته قوه قضاییه اختصاص داده شده است.

وی به برگزاری نشست های مشترک مقامات قضایی با نخبگان، اساتید، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیت، ائمه جمعه و جماعات و اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای ارتباط گیری سیستم قضایی با بخش های مختلف جامعه و حضور در بین مردم، نخبگان در راستای تبیین مشکلات و برنامه های دستگاه قضایی است.

موحد عنوان کرد: یکی از وظایف محوری قوه قضائیه عدالت گستری و حل مشکلات مردم است که در این راستا به صورت ویژه به مناسبت هفته قوه قضاییه دیدار چهره به چهره شورای قضایی با مردم شریف برگزار می شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه نیز اظهار کرد: برنامه های هفته قوه قضائیه با نگرش و رویکرد جدید اجرا خواهد شد و از نظریات مشورتی فرهیختگان در زمینه رفع مشکلات قوه قضاییه استفاده خواهیم کرد.

محمدباقر اسلامی تاکید کرد: از تمام ظرفیت های موجود در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته قوه قضائیه استفاده خواهیم کرد.
معاون دادگستری ادامه داد: قضات با هدف ارتقای سطح آگاهی های حقوقی و قضایی شهروندان در مساجد و ادارات سراسر استان حضور پیدا خواهند کرد و ضمن مشاوره حقوقی به درد دل مردم رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات محیطی و شهری ویژه هفته قوه قضائیه و شهادت مظلومانه دکتر شهید بهشتی و ۷۲ یار با وفایش همزمان با هفته قوه قضائیه آغاز خواهد شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه های هفته قوه قضائیه در سال جاری با توجه به وضعیت اقتصادی کشور با رویکرد صرفه جویی در هزینه ها برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=28855
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.