اولین شکست مس در خانه

بازیهای لیگ آزادگان عصر یکشنبه پیگیری شد و دو تیم مس و گل گهر به دیدار حریفانشان رفتند در کرمان مس میزبان سپید رود رشت بود نارنجی پوشان کرمانی در غیاب تعدادی از بازیکنان اصلی خود با ترکیب:رضا حیدری،بهنام داداش وند،محمدرضا زینال خیری،میلاد پورضفشکن،فرزاد حسینخانی،احسان پورشیخعلی،میلاد محمدی،علی قاسمی،حسن تهامی،وحید اسماعیل بیگی و علیرضا ابراهیمی به میدان رفت.

بازی با گرامیداشت یاد منصور پور حیدری آغاز شد و نیمه اول بازی چنان موقعیت خاصی نداشت بحز در دقیقه ۴۴ میلاد محمدی از مس با بدشانسی موقعیت عالی گزنی را از دست داد.

در دقیقه ۵۹ بازی بازیکن تیم سپید رود با چند حرکت به راحتی دفاع تیم مس را بهم ریخت و توپ او پس از برخورد به مدافع مس وارد دروازه این تیم شد.

مس با این شکست در خانه با ۱۷ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

 گل گهر دیگر تیم استان نیز امروز میزبان خونه به خونه بود که به نتیجه تساوی بدون گل رسید. سیرجانیها در پایان هفته سیزدهم با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

مس رفسنجان هم روز جمعه ۲۱آبان  میهمان فجر سپاسی بود که با یک گل تیم شیرازی را شکست داد و با کسب سه امتیاز به رفسنجان برگشت. این تیم اکنون با کسب ۱۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6347
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.